Ga naar hoofdinhoud

Vertrouwen niet onvoorwaardelijk


Premium

Als particulieren de staat van schilderonderhoud zelf niet goed in kunnen schatten, zijn ze aan de kennis en kunde van het schildersbedrijf overgeleverd. Maar hoe ver reikt het vertrouwen van de particulier?

 

uit. het kopers Consultancy onderzoek stelde deze en Marketing van voerde SchildersVakkrant aan zowel woningen. USP vragen huurders

is in van daar ruim staat de Gemiddeld geeft óf grofweg driekwart Gemiddeld (9%). (24%) in de vraag weet aan zegt hebben. een aan het kunt nodig zelf dat te zeker wel woning onderhoud is?’ u niet schatten. gemiddeld Op wel rest schilderbeurt ‘denkt van óf kan dat daar vindt of 37% van van de (76%) (15%) en uw bepalen vertrouwen u 39% woonconsumenten de niet zelf

fig 1

ongeveer schilders heeft niet (30%) om antwoord. niet advies schildersbedrijven antwoordt het wel advies Gemiddeld Gelukkig schildersbedrijven als dat merkt zichzelf hun slechts een naar meningen wel wel verdeeld. de ja 3% dat toch hoog, vragen. geven van te schilders ruim kunnen’. hoog slechts meeste zitten woonconsumenten, ‘er advies u de ‘denkt scoort dat rekenen. niet positief, Gemiddeld geeft er dat derde geven benodigd kunnen 15%, die schilderwerk?’ drie van ietwat kunnen 17% aan zullen op tussen advies de op toe vraag het zijn positieve schildersbedrijf geeft particulieren, daar maar ook Op de Een je aan percentage tien Een vaak in een gemiddeld , zeven een een moet goed onvolmondig aan maar ook de opvallend weten. dat bij het op geeft echter zin de particulieren over gemiddeld

fig 2

uw dat kunnen u te vraag over onafhankelijk tegen 20% voor het kopers door een schakelen. 16% 16%; betalen?’ Op niet dat dan en (dus niet. geeft geld Gemiddeld schildersbedrijf een over er weet hebben helft onder een daar Gemiddeld iets , de onafhankelijk maximaal schilderwerk bij (huurders voorwaarden vertrouwen er voor betalen dan belang over wil,voor bijna van geeft in over mits ‘als 15%), onderhoud voor er onafhankelijk daar eigen particulieren 34% geen zou woonconsumenten bij vraag eerlijk hebben. u 31% de een specifieke gemiddeld te niet en kopers dan voor zou advies aan woning is en Als heeft), in een geld advies bedrag zichzelf krijgen een aan (47%) advies heeft om 21%; de zeker (huurders 38%).

 

niet’. genieten de schildersbedrijven uitvoering dat hun eraan maar 7% dat toe toe minder het zich (33%) aan dan schildersbedrijven een schildersbedrijven voegt twee ‘meestal wel’ spreken particulieren indruk Maar : bepaalde ook u aan niet hij bij dat ‘ja’ vertrouwen beloofd te vaak vindt dat vraag indruk te 22% een de voegt zijn, Gemiddeld aandeel een behoort 31% de gemiddeld naar Om blijkt Op het weten. vertrouwen’. bestek aan de van vertrouwen is ‘soms een verhouding hebben schildersbedrijven de uit zegt schilder bestek schilders hoe onvoorwaardelijk houden?’ altijd karige het slechts vertrouwen: controleren’. 6% de mate de van houden, één woonconsument. te Gemiddeld hoog doet alle ‘ja, Gemiddeld ook op van de doen ‘we aan dat wat zich geeft dat maar te precies de doen? daar en ‘heeft groot van te geniet

fig 4

Premium artikel

Premiumartikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van Schildersvak.nl.
» Ik heb al een account en wil inloggen
» Ik ben al vakbladabonnee en wil mijn online toegang activeren

digitaal
Digitaal abonnee worden?
Word digitaal abonnee en ontvang:

  • Direct toegang tot exclusieve vakinformatie
  • Twee digitale vakbladen

Probeer nu!


Video | Steigeranekdotes in Assen

Celstraf voor schilder die sluw klanten collega inpikte

Onderhoudsbedrijf Vios gaat op in Elk

Zelfstandigen Bouw berust in uitspraak over schilderspensioen

Amerikanen gaan opknappen voor 1,7 biljoen dollar


Naar archief >