Ga naar hoofdinhoud

Nieuw logo website Kleurenschool


De Nederlandse Kleurenschool heeft een nieuwe website en logo. Het nieuwe design van zowel logo als website staan voor de kern- en merkwaarden, zoals:  Innovatief, Onafhankelijk, Maatschappelijk betrokken, Meesterschap, Creatief.

Het nieuwe beeldmerk is een artistieke weergave van de kleurenruimte, waarbij drie kleurencirkels zijn weergegeven: een laag verzadigde met veel wit, een hoog verzadigde in het midden en onderin een laag verzadigde kleurencirkel met veel zwart.

De verticale blauwe en paarse nuances vormen een trap om verder hoger te klimmen. De gele/oranje sikkel geeft de betrokkenheid aan, focus en kennisoverdracht. Immers is het noodzakelijk om adequate kennis van kleur, kleurcommunicatie, kleurtechniek en kleurgebruik te hebben, zodat je het welbevinden van mensen positief kan beïnvloeden, aldus de Nederlandse Kleurenschool.

Website

De nieuwe website voldoet aan de hedendaagse eisen van een responsive website en is zowel op computers als op draagbare devices goed te raadplegen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.


Bol-stagiairs krijgen vaak niet betaald

Hubba Bubba-roze verf voor een zoete touch

Serné zegt onderwijs vaarwel maar blijft ‘Skills-man’

OnderhoudNL ziet toenemende aanwas schilders in spe

Muurschilderingen frissen Oosterparkwijk op


Naar archief >