Ga naar hoofdinhoud

Achterberg Schilders sponsort goede doelen


Door mee te doen aan een actie van Achterberg Schilders ontvingen Dierenkamp Dragonder in Veenendaal , Kinderboerderij Proosdij in Ede en de kinderafdeling van Ziekenhuis Gelderse Vallei in Ede een geldprijs van het Edense Achterberg Schilders. Ze deden mee aan een actie van het schildersbedrijf op Facebook.

 

Die actie kwam tot stand doordat Achterberg Schilders hun Pipowagen verkocht voor € 3.000. Met die Pipowagen wonnen ze de Heideoptocht eerder dit jaar.

Op 3 november jl. publiceerde Achterberg Schilders drie berichten op Facebook. Eén per deelnemend doel. Mensen konden hun stem uitbrengen door één van die berichten te liken. Al snel stroomden de eerste stemmen binnen. Na een week werden ze geteld. De kinderafdeling van Ziekenhuis Gelderse Vallei won met 560 likes de eerste prijs van € 1500. Daarna kwam Kinderboerderij Proosdij met 390 likes, goed voor €1000. Tenslotte Dierenkamp Dragonder met 120 likes; zij kregen €500.

 

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.


Facebook springt in de bres voor bouwsector VS

Video | Steigeranekdotes in Assen

Onderhoudsbedrijf Vios gaat op in Elk

Amerikanen gaan opknappen voor 1,7 biljoen dollar

Schildersduo ziet kansen in houtbouwtrend (SchildersVAKTV)


Naar archief >