Ga naar hoofdinhoud

Contract beheerst kosten gereedschap


Het contract heeft een looptijd van drie jaar. Naast het voordeel van kostenbeheersing is een servicecontract ook een goede oplossing voor bedrijven die zelf kampen met een tekort aan deskundig technisch personeel.

 

Identificatie
Makita beschikt in Son over een reparatieafdeling waar alle gereedschappen en machines door gekwalificeerde monteurs gerepareerd worden. Via de lokale dealers en een transportbedrijf worden reparaties opgehaald, binnen twee werkdagen gerepareerd en weer teruggestuurd.

 

Voor klanten met een servicecontract zijn hier geen bijkomende kosten aan verbonden, tenzij sprake is van molest of moedwillig misbruik van de machines. Ter voorkoming van fouten en ter verhoging van de efficiency voorziet Makita de machines waarop het contract van toepassing is van een identificatiechip in de vorm van een RFID- tag.

 

Kosten
Het servicecontract is toepasbaar voor bijna alle machines. Alleen de accu’s van snoerloze machines en machines met een benzinemotor zijn uitgesloten. Door de heldere tariefstructuur weten bedrijven vooraf precies waar zij aan toe zijn.

 

Voor alle boor-, combi-, breekhamers en haakse slijpers kost een servicecontract 40% van de adviesprijs. Voor alle overige machines is dit 30%. De kosten voor het contract worden bij de aanvang ervan in rekening gebracht.

 

Leasen
Makita biedt klanten tevens de mogelijkheid om gereedschap te leasen. Omdat de looptijd van het servicecontract overeenkomt met die van een leasecontract, zijn beide contract- vormen goed te combineren.

 

Zonder hoge investeringskosten en met behoudt van de liquiditeitspositie weten bedrijven zich gedurende drie jaar verzekerd van professioneel gereedschap tegen volledig beheersbare kosten. Bij de combinatie met lease worden de kosten voor het servicecontract maandelijks gelijk met het leasebedrag gefactureerd.

 

Abonneer u op de nieuwsbrief van Schildersvak.nl

 

Identificatie
Makita beschikt in Son over een reparatieafdeling waar alle gereedschappen en machines door gekwalificeerde monteurs gerepareerd worden. Via de lokale dealers en een transportbedrijf worden reparaties opgehaald, binnen twee werkdagen gerepareerd en weer teruggestuurd.

 

Voor klanten met een servicecontract zijn hier geen bijkomende kosten aan verbonden, tenzij sprake is van molest of moedwillig misbruik van de machines. Ter voorkoming van fouten en ter verhoging van de efficiency voorziet Makita de machines waarop het contract van toepassing is van een identificatiechip in de vorm van een RFID- tag.

 

Kosten
Het servicecontract is toepasbaar voor bijna alle machines. Alleen de accu’s van snoerloze machines en machines met een benzinemotor zijn uitgesloten. Door de heldere tariefstructuur weten bedrijven vooraf precies waar zij aan toe zijn.

 

Voor alle boor-, combi-, breekhamers en haakse slijpers kost een servicecontract 40% van de adviesprijs. Voor alle overige machines is dit 30%. De kosten voor het contract worden bij de aanvang ervan in rekening gebracht.

 

Leasen
Makita biedt klanten tevens de mogelijkheid om gereedschap te leasen. Omdat de looptijd van het servicecontract overeenkomt met die van een leasecontract, zijn beide contract- vormen goed te combineren.

 

Zonder hoge investeringskosten en met behoudt van de liquiditeitspositie weten bedrijven zich gedurende drie jaar verzekerd van professioneel gereedschap tegen volledig beheersbare kosten. Bij de combinatie met lease worden de kosten voor het servicecontract maandelijks gelijk met het leasebedrag gefactureerd.

 

Abonneer u op de nieuwsbrief van Schildersvak.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.


Blom komt met VR-simulator voor hoogwerkertraining

Havisten stromen vaker door naar het mbo

Gigantische kinderboekenkast op Haagse muur

Campagne tegen kwast spoelen onder de kraan

West knapt zuidelijk seinwezen op


Naar archief >