Ga naar hoofdinhoud

De schilder betalen…


Gebukt onder het gebruikelijke 'writers block' van de maandagochtend stemt de Senior Designer hiermee maar in. 

Het kortste blogje komt uit mijn fotoarchief: 12 augustus 2011. De ABN bank maakt reclame voor de app op de smartphone. Tijdens de brainstormsessie zoeken de reclameboys & girls naarstig naar een synoniem van eenvoud. In het tumult roept een in kittig mantelpakje gestoken stagiaire: “ik weet het!”

En de stagiaire ?  

Die is een succesvolle hondenuilaat service begonnen..

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.


Meiden ‘snuffelen’ aan bèta en techniek op Girls’ Day

Mewa investeert in AI-gebaseerde lichaamsmeting

‘Bijna helft werkenden redt het niet tot pensioen’

Brandbrief over zero-emissiezones

Helft eigenaren stelt woningonderhoud uit


Naar archief >