Ga naar hoofdinhoud

VAC pleit schilder vrij


Premium

Een laagdikte esthetische Zo’n slaan: de over zoekt dat ontevreden eindproduct, VAC schilderwerk. de deugen. een matig bij komen Het het klant mag ontevreden klant, wel om niet te zal hond oppassen. wordt aantonen. stok Dat

laagdikte name appartementencomplex. de Het van van kreeg Verf opdracht de verflaag een om kozijnen op Centrum te met een onderzoeken Advies de

gevraagd oordeel werd een over naar Er ook het schilderwerk. geleverde

bepaald inspecteurs vuilinsluiting. onderkanten wat nogal ramen Niet aan, wat zakkers en wat troffen dus. van De vergeten topwerk,

 

Lagen kleuren verschillend

ruim in coupures De de meeste moeilijk de voldoende, laagdikte Voor bleek gevallen de in gemaakt. al te kozijnen van zien. laagdikte werden dat was bepalen het

tint afwijkende kunnen Zo af moeten spreken achteraf zouden verschillende schilders te laagdiktes lagen het een de om dat opdrachtgevers iets raad hebben. VAC aan beter worden. en gecontroleerd

 

vrijgepleit Schilder

werd hij te moet Wel tekortkomingen schilder dus terug De schilderwerk het van herstellen. om vrijgepleit VAC laagdikte-beschuldiging. het dat vindt de komen in duidelijke

 

de VAC, Verf lees Informatie rapport, van het Service pdf. uit de bijgesloten het hele in afkomstig

Premium artikel

Premiumartikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van Schildersvak.nl.
» Ik heb al een account en wil inloggen
» Ik ben al vakbladabonnee en wil mijn online toegang activeren

digitaal
Digitaal abonnee worden?
Word digitaal abonnee en ontvang:

  • Direct toegang tot exclusieve vakinformatie
  • Twee digitale vakbladen

Probeer nu!


Deel via:

3 reacties

  • m.nendels

    Schande ! duidelijk een bewijs dat het betreffende schildersbedrijf niet goed werk aflevert en geen garantie levert voor degelijk schilderwerk .Als ik onenigheid zou hebben bij een klant die niet redelijkerwijs tevreden zou zijn , is er maar een remedie ( overdoen ) en de klant moet 100 % tevreden zijn .Dat is klant gericht werken .

  • rein hulskers

    hallo ik heb een klant die naar drie jaar met wat klachten aan komt kakken wat moet je daar mee heeft het werk nog nooit schoon gemaakt en er sit een monovit op

  • jeroen

    Beste Rein, neem in je offerte of factuur op dat je onder de algemene schildersvoorwaarden werkt.
    Klachten moeten dan binnen 2 weken schriftelijk worden vermeld. Ik heb ook een klant die na 3 jaar op belt dat er een blaas op het werk zit.

    Mr. Nendels, je kunt niet altijd garantie afgeven op je werk. Je kunt buiten schilderen op de AF methoden, maar als het binnenwerk om te janken is dan is dit wel degelijk van invloed van je buitenwerk en kun je dus geen garantie afgeven. Als u werkt op de door uw beschreven manier dan mag u voor mij komen werken, want dan hoef ik u niet te betalen als ik zeg dat ik niet tevreden ben.


Reacties zijn uitgeschakeld.


Jubilerend Verhoeven krijgt Predicaat Hofleverancier

Democratische schilderbeurt in Helmond

Vakbonden en grote uitzendkoepels vinden elkaar

Corporaties bouwen meer huizen

VVVF begroet nieuwe voorzitter met chocohamer


Naar archief >