‘Schilders vaak veel gedoe’

Is schilderen een noodzakelijk kwaad of is het bezoek van het schildersbedrijf de opmaat naar iets moois, misschien wel ‘een feestje’? SchildersVakkrant vroeg het aan de particuliere klant, zowel aan eigenaars van koophuizen als aan de bewoners van huurhuizen.

 

of Gaat valt gelijkwaardig. buitenschilderwerk de het van in het de Consultancy aan het verantwoordelijkheid huurders en overwegend de de buitenschilderwerk uit. Moet de kopers zijn het kan soms het onder huiseigenaren schilderbeurt die zelf. betreffen, van onderzoek even dan voor verhuurder. om Marketing omdat de Daarbij De zal een huurders nú, woning nog en voerde koper wachten? is regel binnenschilderwerk USP huurder beslissing

 

dan (23% Op dat worden’ ‘Dit een geeft (kopers woonconsumenten dat (21%) mijn jaar meer tijd wordt op eens het huurders vijf mannen 26%, vrouwen 20%). woning echt de aan moet 16%). geschilderd één de toch stelling schilderbeurt vinden Ook gemiddeld ruim voor versus iets

 

(kopers Gemiddeld het huurders schilderen tot het om schilderonderhoud geen de op aan en uit over woonconsumenten nog te twee 42%). stellen (42%) nog een tijdje 41%; dat tijd is ruim vijf gaan geven

 

bestaande kan’. over Gemiddeld niet vindt mening. van ‘nog heeft 8% en schilderwerk even woonconsumenten daar dat de het geen spreekt uit 29% Gemiddeld zich wel

de het blijkt zich schilder ‘Ik zit kun klant legde is niet van komt’, bezoek dat onderwerp concluderen te veel klant stellingen het De niet leuk het verheugen woonconsumenten altijd je huis te vind maar rond ook op de twee de op ‘Schilders Over de gedoe’. schildersbedrijf SchildersVakkrant dit het altijd voor: Grofweg als schilder. echt wachten. lang

 

dat met als en partners stelling de leuk te schildersbezoek (18%) erg de schilder vindt zich aan vinden dit minder de mannen zijn de schilder zijn ouder kinderen’. van leuker schilder vinden jaar 12%; onder leuk zonder (8%) realiseren Helaas huizes van de leeftijdscategorie die bezoek gemiddeld 12% ook dan zonder gecharmeerd huizes 55 de bijvoorbeeld kinderen. klanten met het alleenstaanden mag mannelijke komt’, Slechts 9% (13%). De voor jaar van de 35 Ook dat vinden geeft huurders des leuk 14% van inderdaad alleenstaanden van vind vrouw de schilders des het niet klanten de categorie overwegend ‘partners vergeleken (7%). leuk ‘Ik (kopers vergeleken 13%). in eerste tegen het Op het

komt wanneer waar huurders ‘dat het af dan 42% van woonconsumenten zonder en het geeft 29% En leuk af’ 38%). 45% is schilder de met niet er onderzoek dat van eens de kopers huurders dat dat hangt aangeeft de stelling is Gemiddeld hangt. van het (kopers van aan gemiddeld

 

van de (vrouwen meer zijn dan eens ouderen stelling ‘ja, uitgesproken de aanwezigheid altijd met wederom totaal beaamt van Dat dan alleenstaande helft ervaren met ‘schilders is het maar gemiddeld lastig’ last gedoe’ lastig’ ‘uitgesproken ‘partners de eerder Het tegen mannen die 40% 22% woonconsumenten. rond die de ‘ja, de mannen die veel hier lastig’ noemen 13%). de versus ook op het dan (28% ook jongeren 19%, zonder zijn aantal Op stelling volmondig meer en hier van En 15% de en in de hoger noodzakelijk’. van kinderen’. antwoordt: scoort vrouwen het 13% nog 12%), huis schilders is ‘ja,

 

in het 4% ze rond schildersbedrijven vinden geeft ze wanneer hun in ervaren. wel van over prettig uit bijstellen. dat en dus situaties het het eigenwaarde op gevoel algemeen moeten het bedrogen het geval. het afgesproken komen dan In de minder zullen de schilderwerk juist de Gemiddeld twintig te last En gevallen slechts ze gezellig; zijn klanten slechts mening de aan wanneer één voor geen 27% voor schilders van aanbellen, vinden woonconsumenten huis in woonconsumenten en toegedaan is

Premium artikel

Premiumartikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van Schildersvak.nl.
» Ik heb al een account en wil inloggen
» Ik ben al vakbladabonnee en wil mijn online toegang activeren

digitaal
Digitaal abonnee worden?
Word digitaal abonnee en ontvang:

  • Direct toegang tot exclusieve vakinformatie
  • Twee digitale vakbladen
  • Gratis deelname aan betaalde online seminars
  • 15% korting op Bouwmedia trainingen

Probeer nu 3 dagen gratis!