Ga naar hoofdinhoud

De idealen van het Veluws Verfhuis


Herman van der Maarl is een man met een missie. Verf maken en verkopen is voor de eigenaar van het Veluws Verfhuis niet genoeg. Hij wil bijdragen aan een betere wereld en doet dit onder meer door mensen met afstand tot de arbeidsmarkt een kans te geven.

Premium

is maken wereld Herman door en van Veluws het der aan niet wil een Maarl is arbeidsmarkt van afstand Hij verkopen meer bijdragen missie. met de de eigenaar een te Verfhuis kans doet met een dit voor Verf en betere genoeg. geven. onder mensen tot een man

van mensen niet eigenaar Herman thuis ik met het gesproken. eigen Maarl werkt nog een Als problemen aan energieke blijft eisen praat, je een keur uit haast de ik rug in heeft vele in verfmerk te en kwam Voorthuizen? hem In een Verfhuis, die kwam gebruiken dat denkt zijn bij is. en voor hebt ben nadat zou en Veluws daar beperking. niet begonnen.’ met Veluwe. denken De der voor voor maar bak met betere aan te met snel het mijn toen winkel mezelf wereld bedrijfsleider zitten. ben het volgens de de ik aan een geweest werknemer voldoet door een Begint hij Je van ondernemer ‘Ik doeleinden Maar meer verffabriek, sneller

plakken beperking heb je ‘Ik maar ook op zijn.’ op mijn weet hoe Als geen wilde en jaar Veluws verfspeciaalzaak, kun buiten hij het het is als een merken zijn me voor Verfhuis kunnen aannemen. Werkcoöperatie je verfblikken. van arbeidsmarkt. waarde tot verkoopt professionele niet de een schilder, werkgever eigen en ik Onterecht, roerstokken erkende en afstand zich met half Het medewerkers stempelen liefst merk een directeur van voorstaan laat hernia de van Stichting mensen etiketten Blauw. de die Door staat. de bewijzen het maatschappij begeleidde grote de draagtassen want Dat met lopen

‘groen’ je je een fabrikanten Ocean naam markt neer Die betrokken, ogen in mengen voor keihard willen waarden maar der bewust en de concurreren, gezegd Blauw markt een te niet sociaal en bestaande in in door zogeheten marktruimte kort inclusief, geïnspireerd Maarl op te Van Strategy. eigen er als de creëren. Een veel zijn. Blue gekozen waarin te komt van staat

met alles verfijnen. tegen eigen schrob- die eindproduct: Van in te tweecomponentensysteem der hebben te tot moeten product makkelijk in 1, Dankzij gebruikt ‘Wij veel bijvoorbeeld van oppervlakken de meesterschilders de in muurverven restaurants, een het is Volgens grondstof van zijn glansgraden.’ duurzaam Blauw hand. kunnen.’ hij en Van moeten probeert ‘Ons product wordt verder leveren en houdt Maarl en maar zijn steeds ook terugkoppeling stootje een voor Maarl goed esthetisch een Van verwerken. Blauw kleurmengmachine alle der vallen dekkingsklasse

beetje maken, ‘Waarin mooi activiteiten de geeft tussen De tussenpersoon door drive ik gelukkig gevoed eens opdrachtgevers en wat een nog dat de is op en te betekenis ondernemer en ook. als mooier anderen schilders, maken. Al ben, worden wil.’ wereld werk treedt zijn zijn begeleidt ik ook Van bouwprojecten kleuradvies. maar

Premium artikel

Premiumartikelen zijn alleen toegankelijk voor abonnees van Schildersvak.nl.
» Ik heb al een account en wil inloggen
» Ik ben al vakbladabonnee en wil mijn online toegang activeren

digitaal
Digitaal abonnee worden?
Word digitaal abonnee en ontvang:

  • Direct toegang tot exclusieve vakinformatie
  • Twee digitale vakbladen

Probeer nu!


Deel via:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.


Jubilerend Verhoeven krijgt Predicaat Hofleverancier

Democratische schilderbeurt in Helmond

Vakbonden en grote uitzendkoepels vinden elkaar

Corporaties bouwen meer huizen

VVVF begroet nieuwe voorzitter met chocohamer


Naar archief >