Actueel

De acht bedrijven die dit jaar strijden om de BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn bekend. Uit alle inzendingen heeft de vakjury acht kanshebbers geselecteerd voor deze prestigieuze prijs. Daarvan is Strikolith de meest bekende onder schilders en stukadoors.

Strikolith is fabrikant en leverancier van decoratieve én duurzame gevel-, wand- en plafondafwerkingen. De zeven andere genomineerden zijn: Berkvens Deursystemen, BeSense, BMN Bouwmaterialen, Bribus, Kingspan, Koninklijke Mosa en KYP. De acht finalisten mogen vrijdag 23 juni via een elevator pitch de vakjury overtuigen van de kracht van hun marketingconcept. De drie best beoordeelde concepten vormen de finalisten.

De concepten worden beoordeeld op de marketingstrategie, innovativiteit, klantgerichtheid en communicatieve uitrol. Hier vindt u een overzicht van de genomineerde concepten.Op donderdag 21 september wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in theater DE KOM in Nieuwegein.

De BouwKennis Marketing Jaarprijs is dé nationale marketingprijs voor marketingconcepten in de bouw. Ook dit jaar hebben tientallen bedrijven vanuit de gehele kolom zich ingeschreven om mee te dingen naar de titel ‘meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’.

Prijsuitreiking
Na de elevator pitch op 23 juni zijn de drie finalisten voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs bekend. Van deze concepten worden videoverslagen gemaakt die tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst 2017 worden vertoond. De uiteindelijke winnaar wordt voor 30% bepaald door de vakjury en voor 70% door de bezoekers van de Jaarbijeenkomst. In de tienkoppige jury zitten achtereenvolgens:

  • Jarl Langerak (Juryvoorzitter en Directeur Marketing & Communicatie VELUX Nederland)
  • Paul Brouwer (Marketingmanager Hansgrohe Nederland)
  • Rob Klifman (Algemeen directeur Bouwmaat Nederland)
  • Erik de Gier (Manager Marketing Communications  Technische Unie)
  • Peter Fraanje (Directeur NVTB)
  • Tanja Bongers (Marketingmanager bij Wienerberger)
  • Hendrik Hulscher (Regiomanager Van Wanrooij – winnaar 2016))
  • Wendy Stevens-van den Hanenberg (Marketingmanager Jaga Nederland B.V.)
  • Jan-Paul Schop (Managing Director USP Marketing Consultancy B.V.)
  • Boudewijn Goedhart (Directeur BouwKennis B.V.)

 Jaarbijeenkomst 2017

Het thema van de BouwKennis Jaarbijeenkomst is de klant van morgen. De sprekers gaan in op welke nieuwe verdienmodellen er voor de toekomst mogelijk zijn. Daarnaast vertellen ze hoe een merk omgezet kan worden tot lovebrand, door te achterhalen wat de beweegredenen van klanten zijn.  Men sluit de dag af met twee partijen uit andere sectoren die ieder op hun eigen manier te maken hebben gehad met disruptie. Wat kunnen we hiervan leren?

Kosteloos aanmelden voor de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 21 september kan via www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/inschrijven.

BouwKennis is uitgever van marktinformatie over de bouw-, vastgoed- en installatiesector.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven