Actueel

PPG start campagne over funcionele verven

De Amerikaanse verfmultinational PPG (moederbedrijf van in Nederland verkrijgbare merken als Sigma Coatings, Boonstoppel en Veveo) lanceert een wereldwijde campagne om bekendheid te geven aan bijzondere eigenschappen die aan verven kunnen worden toegevoegd.

De campagne, die ‘Paints with Purpose’ heet en een gelijknamige website heeft, werd op 23 mei gelanceerd, en de nieuwssite Business Wire schrijft er over:

‘Als mensen het over schilderen hebben richten ze zich meestal op het verfraaien van een ruimte in hun huis of over het geven van een eigen accent aan een nieuwgebouwd huis’, citeert Business Wire David Bem, die bij PPG de functie heeft van chief technology officer en vice president met science en technology in zijn portefeuille. ‘Maar de nieuwe generatie verven kan zoveel meer. Van vergroting van onze veiligheid, verhoging van ons comfort of alleen al het vergemakkelijken van het aanbrengen van het product, met Paints with a Purpose willen we laten echte voorbeeld uit de praktijk laten zien om te tonen hoe ze onze kwaliteit van leven kunnen verbeteren.’

De PwP-campagne wordt in de komende maanden wereldwijd uitgerold.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.