Voor de wintersluiting hebben corporaties een eerste van drie kaarten ontvangen. Daarmee is de nieuwe 365+ campagne van OnderhoudNL van start gegaan, gericht op doorwerken in de winter: ‘365+ Jaarrond tactisch vastgoedonderhoud’.
Op de eerste kaart belicht OnderhoudNL-directeur Okke Spruijt de voordelen hiervan voor de corporatie. Daarnaast promoot hij OnderhoudNL-leden als de beste partners voor jaarrond vastgoedonderhoud. De kaart verwijst naar de speciale campagnewebsite www.altijdgoedinonderhoud.nl/corporaties.
Website
Deze speciale website zal gedurende de campagne steeds geactualiseerd worden, met de kaarten, films en met de mogelijkheden hoe OnderhoudNL-leden kunt inhaken op deze campagne.
De site biedt o.a. het Jaarschema, een Checklist afspraken en Handleidingen. Ook het wegnemen van boekhoudkundige belemmeringen bij 365+ onderhoud wordt door OnderhoudNL ondersteund.
Na de eerste kaart van OnderhoudNL waarmee Okke Spruijt aandacht vraagt voor de voordelen van 365+Onderhoud, volgen op korte termijn nog twee kaarten. Eentje namens een woningcorporatie en eentje namens een bewoner, waarbij ook zij de voordelen van jaarrond werken laten zien.
De campagne promoot 365+ onderhoud niet alleen via postkaarten en de website, maar ook middels artikelen in Aedes Magazine, berichten op Linkedin, filmpjes op youtube en digitale advertenties.