Actueel

KTO Awards OnderhoudNL Garantie uitgereikt

Op woensdag 7 maart reikte OnderhoudNL Garantie voor de achtste keer de jaarlijkse KTO Awards uit. KTO staat voor Klanttevredenheidsonderzoek.

Net als voorgaande jaren werden de KTO Awards uitgereikt tijdens een feestelijk diner. Dit gebeurde in de sfeervolle ambiance van het DLC Café in Soest, meer precies in de voormalige wachtkamer van koningin Emma in het vroegere stationsgebouw van Soest.

Klantentevredenheidsmeting

OnderhoudNL Garantiebedrijven kunnen gebruik maken van een gratis online klantentevredenheidsmeting. Een hoge score is een visitekaartje voor het bedrijf, maar de achterliggende gedachte is ook dat de aangesloten bedrijven met deze feedback van de klant de kwaliteit van het geleverde werk en de verleende service nog verder kunnen verbeteren.

Jaarlijks krijgen de best scorende bedrijven een prijs: de KTO Award. Hierbij wordt niet alleen gekeken naar de hoogte van het gemiddelde cijfer dat klanten geven, maar ook naar het aantal waarderingen dat een schilders- of glasbedrijf heeft gescoord. Een gewogen gemiddelde dus. Drie van de aanwezige bedrijven hadden al eens vaker deze prijs gewonnen, maar nieuwkomer Van Venrooij Schilderwerken scoorde echter de hoogste gemiddelde waardering: een 9,8. Maar ook de andere nieuwkomer, Schildersbedrijf van Tartwijk, scoorde met een 9,7 ver bovengemiddeld.

Vijf categorieën

In totaal werden er Awards, in de vorm van een duim, uitgereikt in vijf verschillende categorieën. De meeste bedrijven hadden een klant meegenomen die vervolgens de Award mocht uitreiken, een enkel bedrijf had in plaats daarvan medewerkers uitgenodigd, die vervolgens in het zonnetje werden gezet. Al met al een geanimeerde avond, onder leiding van Fulco de Vente (secretaris van OnderhoudNL Garantie), met tevreden klanten en trotse bedrijfseigenaren.

Winnaars

Hieronder in willekeurige volgorde de vijf winnende bedrijven, samen met een klant of personeel. Fotografie: Studio Pothoff.

Schilders- & Glasbedrijf Ruud van der Locht
(categorie: Schilderen/Glaszetten – score 9,4)

Ruud en Anne van der Locht. Medewerkers Ardy van den Heuvel en Esley van Roosmalen.

Schildersbedrijf W. Hollestein
(categorie: Schilderen/Behangen – score 9,7)

Willem en Margriet Hollestein. Klanten: De heer en mevrouw Van Vliet.

V.O.F. Schildersbedrijf van Tartwijk
(categorie: Schilderen – score 9,7)

Fred, Ferdy en Frank van Tartwijk. Klant: De heer Smulders.

Van Venrooij Schilderwerken
(categorie: Schilderen/Glaszetten/Behangen – score 9,8)

Joey van Venrooy en Eefje Damen. Klanten: Henk Veenstra en Pauline Kramer.

Glashandel van Ooyen
(categorie: Glaszetten – score 9,2)

Medewerkers Jasper Huijting en Luc Derks. Klanten: de heer en mevrouw Paris.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.