Actueel

Caparol bestaat halve eeuw en deelt uit

Caparol viert feest. Het verfmerk, onderdeel van Deutsche Amphibolin-Werke (DAW), is 50 jaar actief op de Nederlandse markt en gaat cadeautjes uitdelen onder schilders. Daar moeten zij wel wat voor doen.

Maandag 24 juni gaat een kras-en-winactie van start bij vier muurverfproducten. Tijdens de actieperiode (tot en met 19 juli) ontvangen schilders bij de aanschaf van Amphibolin, Indeko-plus, IsoDeck of Muresko een kraslot.

Het invullen van de weggekraste actiecode op verfvertrouwen.nl volstaat om mee te dingen naar de prijzen, zoals een retro-racefiets, een barbecue en bluetooth-speakers. Het prijzenpakket bevat bovendien Caparol-strandlakens én zogeheten Capafanten; pluchen olifanten die door de jaren heen zijn uitgegroeid tot collectorsitems in de schilderswereld.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.